Pro Republica  republiek republikanisme AERM logo
 
Voorpagina Archief Leo Brabanticus Media-archief Boekbesprekingen Contact Links Zoeken Colofon rss Favoriet Disclaimer    
 

Blijf op de hoogte van de laatste ontwikkelingen en schrijf u in voor onze gratis nieuwsbrief.
Tjebbe van Tijen -ONT-TRONINGSLIED voor de Dam van Amsterdam 1795/2013: "Amsterdam Stuyt d'Oranje Scharen"
ThePostOnline -Oud-minister: natuurlijk is de Roy van Zuydewijn 'gepiepeld'.
Omroep Brabant -Republikein Wil Verhoef over 30 april: Hopelijk is Willem-Alexander onze laatste koning
NU.nl -Advocaat Erwin Lensink krijgt spreekverbod
Gelderlander -Erwin Lensink vast tot na troonswisseling


Translate this page

Stuur dit artikel door    print-vriendelijke-versie
  
Wie weet waar Erwin zit?
Jacqueline Freeman, 9 juli 2012

iets

 

Ik vind het logisch dat enkelen van u Pro Republica de les lezen over het gebrek aan reactie op het nieuws dat Erwin Lensink zou zijn vrijgelaten. Ik denk dat Pro Republica daar een goede reden voor heeft.

Uit zeer betrouwbare bron heb ik mogen vernemen dat Erwin, die onlangs - zoals u op de site hebt kunnen lezen - door Joop Zijlstra (onafhankelijk republikein) en Ruud de Vries (bestuurslid Pro Republica) in detentie is bezocht, de vaste afspraak met hen heeft gemaakt direct als hij vrij zou komen contact met hen op te nemen om hen van dit feit op de hoogte te brengen. Echter, diezelfde betrouwbare bron heeft mij persoonlijk laten weten dat dit "verlossende" telefoontje nog niet heeft plaatsgevonden.

Dus kan ik alleen maar concluderen dat Erwin waarschijnlijk nog steeds niet echt vrij is. Zijn voorarrest is weliswaar afgelopen, maar de veroordeling tot een jaar in een psychiatrisch ziekenhuis ís uitgesproken. Het hoger beroep is nog niet afgerond, en gedurende die tijd zou deze straf nog niet ten uitvoer gelegd worden.

Maar het contact tussen Erwin en Pro Republica heeft nog niet plaatsgevonden. Dus de vraag is dan ook: waar zit Erwin nu? Is hij nog in detentie? Heeft men hem weggemoffeld? Is hij - al dan niet gedwongen - ondergedoken? Is hij ontvoerd? Het is gewoon niet duidelijk wat er met hem is gebeurd. Ik vind het dan ook zeer terecht dat de optelling aan de rechterkant op de voorpagina gewoon blijft doortellen totdat Pro Republica met Erwin contact heeft gehad of een duidelijk signaal met betrekking tot zijn vrijlating heeft gekregen.





Pro Republica doet haar uiterste best om alle rechthebbenden van tekst- en beeldmateriaal
gebruikt op deze website te achterhalen en te vermelden. Eventuele rechthebbenden die niet
vermeld zijn kunnen zich wenden tot Pro Republica. Waar gebruik is gemaakt van materiaal
van derden hebben wij getracht te achterhalen bij wie de rechten liggen volgens de
wettelijke bepalingen. Desondanks kan het voorkomen dat het materiaal niet voor publiek
gebruik is vrijgegeven. Uiteraard zullen wij dit materiaal op verzoek zo snel mogelijk
verwijderen indien daarvoor gegronde redenen bestaan.

Reageren? Lees eerst onze huisregels.
Uw reactie wordt gemodereerd. Om er zeker van te zijn dat u een persoon bent en geen spam-robot,
vragen wij u voor het reageren een eenvoudige rekensom op te lossen.


Reageer op dit artikel
 
naam
e-mail   (wordt niet getoond)
Commentaar
 
  Maak de som af: "vijf plus een is"   
 
 


Op 7/9/2012 12:06:50 PM schreef wim3
Het verwijderen van mensen die de "overheid" als ongewenst beschouwt is algemeen bij totalitaire, dictatoriale en fascistische regimes.
Willen wij in een dergelijk land leven? Laten we over ons heen lopen? Zijn we makke schapen in een hok? Zijn de mensen die Erwin Lensink mogelijk hebben weggemoffeld dezelfden als de kampbewakers uit WOII? Wij pikken dit allemaal want we hebben wel wat anders aan ons hoofd. De caravan moet in orde worden gemaakt (vergeet de parabool antenne niet voor de Olympische spelen), de reis naar Aruba, Hawaii, Zuid-Afrika moet nog geboekt worden. Ach, zo'n Lensink, had ie maar niet zo stom moeten doen. Maar wat is stom? Voor het besef van recht en redelijkheid opkomen? Het niet accepteren dat er een vreemde familie zegt van "oranje" te zijn maar daarvoor weigert de bewijzen te leveren? Dat er politici zijn die knielen en likken voor deze verachtelijke familie en geen ruggengraat noch politiek fatsoen hebben.
Man maak je toch niet zo druk krijg je dan steeds te horen. Een onbegrijpelijke uitspraak voor mensen die een beetje nadenken. Een groot deel van de Nederlanders bestaat uit lieden die zich niet willen verdiepen in het gitzwarte verleden van deze fascistoide familie.
 
Op 7/9/2012 12:15:46 PM schreef Veronica
Dus ik ben niet de enige die naar berichten van of over Erwin speurt, Jacqueline.
Ik heb onlangs op TV in het nieuws de ontmoeting met zijn vader gezien en sindsdien kijk ik regelmatig op enkele sites of ik berichten over zijn huidige situatie kan vinden. Nada.
Net als vele anderen heb ik hem regelmatig een bemoediging toegestuurd waarop altijd een antwoord kwam, maar nu lijkt hij wel opgelost.
Wie weet komt er binnenkort enige beweging.
 
Op 7/9/2012 1:48:59 PM schreef patrick
Ik denk zelf dat Beatrix een kelder heeft laten uitgraven onder Huis ten Bosch, ingericht als 15e eeuwse martelkamer zit hij daar nu met duimschroeven aan om een bekentenis te doen.
Sorry, maar hadden jullie nou echt gedacht dat hij contact op zou nemen? of ben ik zo naief.
 
Op 7/9/2012 4:27:35 PM schreef wim3
@Patrick.
Leg eens uit wat je met de laatste zin bedoelt?
 
Op 7/9/2012 7:35:48 PM schreef patrick
Waarom zou hij contact met deze site opnemen. Hij wordt er niet wijzer van. Bovendien heb ik ook een documentaire met hem gezien. Iedereen hier vindt dat hij bij zijn volle verstand is. In mijn ogen is hij dat zeker niet, dat kwam ook wel naar voren. Daarom denk ik niet dat hij contact zal opnemen. Overigens vind ik ook dat je niet met wat dan ook naar het staatshoofd gooit. Zo ja, dan word je inderdaad terecht opgesloten. Dat vind ik ook als we een president (God verhoedde het) zouden hebben, en ik vervolgens met rotte eieren naar die man zou gooien. Dat doe je gewoon niet, ook al ben je het nog zo oneens.
 
Op 7/9/2012 9:08:10 PM schreef President
@Patrick

Tussen een wettig en een onwettig staatshoofd zit een wereld van verschil. Zelfs in een monarchie.
 
Op 7/9/2012 9:17:35 PM schreef patrick
Zoals u ongetwijfeld weet is HM de koningin volkomen wettig.
 
Op 7/9/2012 9:52:55 PM schreef angela
Erwin had gelijk ...

I.P. adres(sen) bekend bij de Webmaster. Rest tekst weggerepubliekeind.
------------------------------ Webmaster ------------------------------
 
Op 7/9/2012 11:16:36 PM schreef Erwin Lensink
Beste Ruud de Vries, Hans Vogel en Joop Zijlsta,

Zo juist, vandaag, dus net ben ik aangekomen in de Achterhoek, dus om 23.00 uur op 9 juli 2012 vanuit Amsterdam. In Amsterdam heb ik nog een aantal zaken moeten regelen met mijn advocaten, mijn mobiele telefoon opgehaald en een aantal interviews afgegeven, zodat ik deze week in NRC Handelsblad en de Story (story.nl) sta, evenals mijn contacten met Hilversum heb onderhouden onder andere Een Vandaag. Ik zal deze week telefonisch contact met jullie proberen te zoeken en ik heb via de website al in het weekend aan www.prorepublica.nl via e-mail gereageerd. Hopelijk ontvangen jullie dit bericht en kunnen we nieuwe politieke iniatieven ontplooien. Binnenkort tijd voor overleg! Met vriendelijke groeten,

Erwin Lensink
tel. 0643050714
 
Op 7/9/2012 11:19:37 PM schreef @ Patrick
"Beste" Patrick, je bent een mooie leugenaar en dat blijkt alleen al uit het feit dat ik wel degelijk interesse heb in contacten met Pro Republica.nl en jou tekst als ook mijn tekst bewijzen dit!

Erwin Lensink
 
Op 7/10/2012 12:04:38 AM schreef Elisabeth
Eindelijk ben je vrij Erwin, sorry dat ik maar één kaart schreef. Ik hoop dat ook boven water komt waarom jij zo lang vastzat en je argumenten niet werden gehoord van je bewijzen dat het 'koningshuis fake is' Ik wens echt dat nu alles eens boven water mag komen en iedereen het boek van Ine Veen 'bedrog rond de troon'(het geheim van Juliana en Beatrix)wat door prof. Dr. Smalhout zo werd geprezen om de onderbouwing en onderzoeken die Ine Veen zo minutieus verrichtte.
 
Op 7/10/2012 7:48:13 AM schreef patrick
Alleen al het feit dat ik als leugenaar bestempeld word, toont aan dat er vele korrels zout gestrooid gaan worden. Er is geen leugen over mijn lippen gekomen, slechts een nuchtere constatering mijnerzijds. Verder blijf ik het laag vinden om naar een staatshoofd, gekozen, ongekozen, hoe dan ook, iets te gooien. En zoals ook weer gesuggereerd is dat het eigenlijk een bom had moeten zijn, tja. En als je er over nadenkt, je gooit eigenlijk naar niemand iets in een beschaafd land, toch?
 
Op 7/10/2012 9:29:01 AM schreef Olav
Ik ben het met Patrick helemaal eens dan men het uit het hoofd moet laten om iets naar wie dan ook te gooien. Staatshoofd of niet.

Maar, als uw buurman om wat voor reden ook een voorwerpje tegen uw auto gooit, u merkt er zelf niets van en er is geen schade maar een passerende agent ziet het, wordt uw buurman dan twee jaar vastgezet en volgt er dwangverpleging?

Nee toch zeker?
Is dit dan klassejustitie of niet?
 
Op 7/10/2012 9:32:00 AM schreef Aad van der Horst
De werkelijke reden voor de vrijheidsberoving van Erwin Lensink (en nog een paar andere smerige zaken) is mijns inziens bangmakerij en het afleiden van de aandacht van de zaak "Criminaliteit rond de Kroon ", een verhaal dat bol staat van de keiharde juridische bewijzen waarvan er een aantal door Pro Republica zijn gepubliceerd bij de nummers 5, 6 en 7 van genoemde serie (gemakkelijk te vinden via links bij "Criminaliteit 12", Archief 2012-03-17).

De bangmakerij heeft mij er niet van weerhouden het volgende te verkondigen:
Criminelen van het laagste allooi worden kennelijk (aantoonbaar!) beschermd In Naam van een wel zèèr Hooggeplaatst Persoon.

Er wordt tegen mij geen aangifte gedaan wegens smaad of iets dergelijks en ook is het niet gelukt mij geestelijk gestoord te laten verklaren.
Als de bestrijding van de criminaliteit rond de Kroon ver genoeg is gevorderd kan iedereen openlijk een mening geven over wat de werkelijke reden was voor de vrijheidsberoving van Erwin Lensink.
Als de wet in de zaak Criminaliteit rond de Kroon wordt toegepast, is het afgelopen met deze Monarchie.
Een Monarchie die criminelen beschermt heeft geen bestaansrecht.
 
Op 7/10/2012 9:56:49 AM schreef verwarde man
Erwin, welkom terug!

Zo te horen is justitie er niet in geslaagd om je moreel te breken!

Geniet van je bewegingsvrijheid en familie en vrienden.

 
republiek republikeins koningin beatrix monarchie vs republiek rijks voorlichtingsdienst prins willem alexander